Pracuj z nami
i rozwijaj się

Szukasz pracy w MAG?
Dołącz do zespołu już dziś.

Wypełnij formularz
Pracuj na morzu. Odkrywaj nowe horyzonty

Specjalista ds. sprzedaży frachtu lotniczego

Gdynia

▼

Zakres obowiązków: 

  • Pozyskiwanie klientów z przesyłkami lotniczymi, głównie eksportowymi. 
  • Współpraca i negocjacje z liniami lotniczymi i ich przedstawicielami. 
  • Budowanie i utrzymywanie portfolio klientów. 
  • Współpraca z agentami handlingowymi na lotnisku. 

Czego oczekujemy: 

  • Doświadczenia w sprzedaży usług. 
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym. 
  • Umiejętności prowadzenia negocjacji, rozmów z Klientami, sprzedaży telefonicznej. 
  • Ambitnego dążenia do realizacji celów. 

Mile widziane: 

  • Doświadczenie w branży logistycznej lub spedycji. 

Oferujemy: 

  • Duże możliwości rozwoju i awansu w strukturach nowego działu w stabilnej firmie. Szansę na zwiększenie kompetencji, ukierunkowania doświadczenia w elitarnej specjalizacji. 
  • Umowę o pracę. 
  • System prowizyjny. 
  • Opiekę medyczna, ubezpieczenie, pakiet sportowo-kulturalny. 

 

Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie aplikacji (cv ze zdjęciem) na adres e-mail: rekrutacja@mag.pl 

Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. 

Dołącz do nas zapraszamy 😉 

CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji będą przechowywane przez okres 12 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie będą usuwane, a dane osobowe kandydatów nie będą przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Kandydatów, zainteresowanych udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez naszą spółkę, prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przez Morską Agencję Gdynia sp. z o.o. z siedzibą przy ul. T. Wendy 15, 81-341 Gdynia, zawartych w niniejszym CV na potrzeby obecnego oraz podobnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych”.

Aplikuj

Specjalista ds. sprzedaży frachtu lotniczego

Bydgoszcz

▼

Zakres obowiązków: 

  • Pozyskiwanie klientów z przesyłkami lotniczymi, głównie eksportowymi. 
  • Współpraca i negocjacje z liniami lotniczymi i ich przedstawicielami. 
  • Budowanie i utrzymywanie portfolio klientów. 
  • Współpraca z agentami handlingowymi na lotnisku. 

Czego oczekujemy: 

  • Doświadczenia w sprzedaży usług. 
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym. 
  • Umiejętności prowadzenia negocjacji, rozmów z Klientami, sprzedaży telefonicznej. 
  • Ambitnego dążenia do realizacji celów. 

Mile widziane: 

  • Doświadczenie w branży logistycznej lub spedycji. 

Oferujemy: 

  • Duże możliwości rozwoju i awansu w strukturach nowego działu w stabilnej firmie. Szansę na zwiększenie kompetencji, ukierunkowania doświadczenia w elitarnej specjalizacji. 
  • Umowę o pracę. 
  • System prowizyjny. 
  • Opiekę medyczna, ubezpieczenie, pakiet sportowo-kulturalny. 

 

Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie aplikacji (cv ze zdjęciem) na adres e-mail: rekrutacja@mag.pl 

Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. 

Dołącz do nas zapraszamy 😉 

CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji będą przechowywane przez okres 12 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie będą usuwane, a dane osobowe kandydatów nie będą przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Kandydatów, zainteresowanych udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez naszą spółkę, prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przez Morską Agencję Gdynia sp. z o.o. z siedzibą przy ul. T. Wendy 15, 81-341 Gdynia, zawartych w niniejszym CV na potrzeby obecnego oraz podobnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych”.

Aplikuj

Handlowiec

Poznań

▼

Twój zakres obowiązków:

  • Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami firmy
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
  • Sporządzanie i aktualizacja ofert handlowych
  • Monitorowanie i raportowanie prowadzonych działań
  • Obsługa klientów krajowych i zagranicznych
  • Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami
  • Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami firmy


Nasze wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość pakietu Office
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Analityczne podejście do powierzonych zadań
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
  • Otwartość, pozytywne nastawienie
  • Łatwość w prowadzeniu rozmów telefonicznych
  • Pozytywna osobowość, otwartość
  • Staranność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Silna motywacja do działania
  • Zorientowanie na cele
  • Umiejętność zarządzania własnym czasem pracy
  • Umiejętność prowadzenia kilku zadań naraz
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
     

Mile widziane:

  • Doświadczenie w spedycji

To oferujemy:

  • Pracę w dynamicznym, kreatywnym zespole
  • Pracę w pasjonującej branży
  • Realny udział w rozwoju i możliwość kształtowania kierunku rozwoju spółki
  • Autentyczne możliwości podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
  • Praca w przyjaznej atmosferze ludzi pełnych pasji i zaangażowania
  • Niezbędne narzędzia umożliwiające realizację zadań
     

Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie aplikacji (cv ze zdjęciem) na adres e-mail: rekrutacja@mag.pl 

Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. 

Dołącz do nas zapraszamy 😉 

CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji będą przechowywane przez okres 12 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie będą usuwane, a dane osobowe kandydatów nie będą przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Kandydatów, zainteresowanych udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez naszą spółkę, prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przez Morską Agencję Gdynia sp. z o.o. z siedzibą przy ul. T. Wendy 15, 81-341 Gdynia, zawartych w niniejszym CV na potrzeby obecnego oraz podobnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych”.
 

Aplikuj

Doświadczenie budowane przez lata

O sukcesie stanowią ludzie
- to oni tworzą każdą firmę

Zobacz oferty armatorów

Ponad 72 lat na rynku

Morska Agencja w Gdyni powstała w 1951 roku i reprezentowała zagraniczne linie żeglugowe, armatorów i kluby ubezpieczeniowe (P&I), a także świadczyła usługi agencyjne dla statków, z czasem poszerzając swoją specjalizację o usługi spedycyjne i pośrednictwo pracy dla polskich marynarzy.

Lata 90 to rozwój usług spedycji kolejowej i lotniczej, magazynowania, dystrybucji, a także obsługi celnej, co zaowocowało możliwością kompleksowej obsługi ładunków w transporcie międzynarodowym.

Wypełnij
formularz